- Úvod
- Odborné články
- Změna strategie značky skupiny WITTMANN
Změna strategie značky skupiny WITTMANN
Skupina WITTMANN se rozhodla změnit dosavadní strategii značky a přejít ze strategie dvou značek na strategii jedné značky s výhodou, že může nabídnout „kompletní řešení z jedné ruky“ a také o značce komunikovat.
S integrací strojů Battenfeld do rozšířeného produktového portfolia skupiny WITTMANN byla dosud důsledně sledována strategie dvou značek, pokud jde o image vůči veřejnosti. WITTMANN, pro všechny produkty související se vstřikovacími lisy, tzv. periferní stroje a zařízení a WITTMANN BATTENFELD pro vstřikovací lisy a vstřikovací procesy. Aby se zdůraznil význam vstřikovacího stroje pro budoucí rozvoj společnosti, byla v komunikaci záměrně a primárně zvolena a použita formulace WITTMANN BATTENFELD.
V posledních letech však nabývá na významu konkurenční výhoda skupiny, která spočívá v možnosti nabízet „kompletní řešení z jedné ruky“. Aby byla tato skutečnost zohledněna, měla by být výhoda „One-Stop-Shop“ nyní zdůrazněna také jednotným názvem značky a jednotným barevným provedením.
Michael Wittmann, generální ředitel skupiny WITTMANN |
Skupina WITTMANN se proto rozhodla v budoucnu používat logo WITTMANN pro všechny reklamní záležitosti a produktové oblasti skupiny.
Konverze vnějšího vzhledu byla zahájena 1.1.2022 a měla by být dokončena veletrhem K v říjnu 2022.
V organizaci společností skupiny WITTMANN nedojde k žádným změnám. I po konverzi strategie značky zůstávají všechna firemní slova nezměněna.
Kontakt pro ČR: | Kontakt pro SK: |
Wittmann Battenfeld CZ spol. s r.o. | Wittmann Battenfeld SK spol. s r.o. |
- autor:
- WITTMANN Group