Česko-slovenská soutěž OBAL ROKU vyhlašuje novou kategorii Marketing
Letošní jubilejní 30. ročník obalové soutěže OBAL ROKU rozšiřuje soutěžní kategorie o zcela novou kategorii Marketing, díky které chce do soutěže přilákat další přihlašovatele, jež dokáží obal co nejlépe využít jako nástroj pro marketing a propagaci.
„Tato kategorie se zaměřuje primárně na způsoby, jakými může být obal samotný využit k propagaci, komunikaci s cílovou skupinou nebo na posílení značky. Ať už jde o kreativní využití materiálů, neobvyklou formu obalu nebo překvapivou interakci se spotřebitelem - chceme vidět, jak firmy i jednotlivci dokáží přeměnit obal na mocný marketingový nástroj,“ říká Iva Werbynská, ředitelka obalového institutu Syba, který soutěž realizuje.
Představení jednotlivých přihlášených obalů proběhne před porotou ve třech dnech v posledním srpnovém týdnu – 29. - 31. srpna. Přihlášení budou bojovat o umístění i v následujících kategoriích: Potraviny, Nápoje, Kosmetika, Farmaceutické produkty, Čisticí a prací prostředky, Elektronika a spotřebiče, Automotive, Přepravní a průmyslové obaly, Dárkové obaly, POP & POS displeje, Etikety, E-commerce, Procesy a technologie, Pet food, Design & grafika a Ostatní.
Vyhlášení finalistů soutěže proběhne na galavečeru 19. října 2023 po skončení odborné části kongresu OBALKO a bude jím provázet oblíbená moderátorka Marcela Augustová.
- autor:
- OBAL ROKU